Älsklingens kusin, Emma

N
ångång under kvällens gång satte jag mig framför älsklingens dator och vid hans msn, han hade redan loggat in sig fast han hade gått iväg på toa, så jag satte mig där och började prata med hans kusin. Fast i första början skulle jag bara fråga henne om hur jag skulle få han till att kunna gå med mig på bio eftersom vi inte har varit på bio tillsammans än, efter 9 månader- snart 10. men sen så blev det så att vi pratade i nåra timmar sådär ungefär och pratade om allt :P
hon verkade jättesnäll, men jag har inte träffat henne.. än. ska få göra det snart eftersom älsklingen och hon pratade om att fika en dag och då skulle jag få vara med.
känns väldigt viktigt för mig att få träffa alla i hans släkt eftersom jag själv tycker att släkten är viktig, det är nåt som betyder väldigt mycket för mig och som jag värdesätter väldigt högt i mitt liv.
sen om folket gillar mig är ju bara en väldigt stor bonus isåfall :) Men jag har inte träffat alla riktigt än, men det hoppas jag ju att jag kommer få göra :)

Ska bli trevligt att få träffa henne iaf :)


Vad tycker ni om att få träffa ens partners släkt, hur viktigt är det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0