- Aldrig mer!

WIIIIE! :D
idag fick jag veta det att om jag sköter skolan bra i nåra veckor typ, så kommer jag bli av med lotsen och då står jag mest på mina egna ben :D det att stå på sina egna ben kommer bli kul att se hur det går, men det är ändå en jävligt skön känsla av att bli av med lotsen känner jag.

jag var ett klantarsel idag igen..
fattar inte hur jag lyckas nu heller, men denna gången skulle jag till affären och när jag skulle gå ut så snubblade jag så lång jag bara var på marken -.- det gjorde svinont och jag känner det fortfarande i foten.
HUR LYCKAS JAG MED ALLT EGENTLIGEN ?!

måste nog kanske börja lägga mig ännu tidigare tror jag, somnade nästan under tiden som jag kollade på true blood. jag ville sova men ville ändå inte somna ifrån det avsnittet heller. så ja.. blir väl att sova tidigare idag tror jag.

fick veta utav psykologen det att jag och morsan inte behövde gå dit nå mer eftersom vi hade en bättre kontakt nu än vi nånsin har haft. och då tyckte inte psykologen att det var nån ide längre att gå och prata även fast jag fick erbjudandet att fortsätta gå dit. morsan tycker att jag skulle behöva det men jag vet inte. får la se. jag sa att jag skulle tänka på det så :)

finns det nåt mer att berätta? .. hm, väl.. min mobilräkning var inte speciellt stor denna gången så nu verkar det som att jag skulle kunna köpa en ny kamera redan nästa gång jag får pengar !!! :D:D det lär bli billigt eftersom jag redan har ett minneskort, annars hade det gått på lite mer än 1000 kr.

NU ska jag gå och platta mitt hår!
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0