beslutsångest :((((

GAAAH!
jobbigt att inte veta vad man ska välja...
jag har kollat lite på två olika sidor, men så slutade det med att jag vill köpa nästan allt på sidan :P så istället för att vilja ha allt så får jag tänka genom vilken det är jag vill köpa. nej, det är faktikskt inte alla klädesplagg som finns på sidan, men det är 6 stycken olika klänningar/linnen som jag inte kan bestämma mig för. jävligt jobbigt är det..
men iaf, jag lägger ut en bild så får ni säga vad ni tycker, om ni ens tycker nåt. jag behöver verkligen hjälp nuså :P



varit en konstig dag i skolan också. väldigt konstig dag.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Tycker kläderna som finns på bilden längst upp till vänster och höger är snyggast. Men alla klädesplaggen ser vilket fall som helst bra ut.



Va beredd på killarnas blickar efter dig^^

2010-08-30 @ 17:53:56
URL: http://mawid.blogg.se/
Postat av: Marcus

tjo bestämt dig vilken du ska slå till på än? :)

2010-08-31 @ 18:07:42
URL: http://mawid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0