får inte bli sjuk :(

jag vill bara hem! :( känner mig kass.. eller ja, känns som att jag håller på att bli förskyld, men bara kanske. känner det i ögonen och i kroppen fast så har jag också känt förut och då har jag inte blivit förskyld. får hoppas att det inte blir så nu iaf, för jag vill inte bli sjuk!
tänkte ha en liten myskväll för mig själv, till såklart kvällen :P , hade tänkt att fixa till ett fotbad men så kom jag på att jag behöver duscha så då får det bli så istället. och kanske kolla på nåt, film kanske :)
blir säkert remember me, alla verkar tycka att den är så himla bra, och då måste jag också se den:P även om den inte verkar vara så bra som folket säger att den är. kan vara pga att robert pattinson är med i den.. :P

snart helg! jag och älskling ska nog vara hos mig under hela helgen om nu mina pengar kommer, ska bli kul att se om soc är snälla mot mig denna gången, har ju också en räkning att betala som går ut.. imorn :O så ja.. pengarna måste komma före helgen!

haha fick tillbaka min lilla uppsats som jag hade skrivit i engelskan, läraren gillade min lilla berättelse :D och det var la kewl :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0