fredagsmys?

fredag.
vad ska man göra på en fredag, när man faktiskt inte har nåt att göra? ska man vara glad för att det är helg, eller glad för att man är ledig, eller bara glad för att det är fredag?
jag vet inte hur jag känner iaf. känner att det är fredag men samtidigt så känner jag inte som man kanske ska känna på en fredag. typ som: YEEEY HELG NU! ÄNTLIGEN!!! FESTA 24/7! :D:D eller nåt.
så iaf.. jag vet inte vad jag ska göra under denna helgen, kan hända att älsklingen kommer hit :) men om inte så blire väl film/tv/musik under hela helgen eller nåt sånt.

robin slutade i våran klass idag. hans sista dag. han kom in på ett annat program på en annan skola så nu får man ju hoppas på att det kommer gå bra för han även om det inte var kul att han slutade men får la hoppas på att han kommer lyckas med det han vill i livet :)

får la se vad som händer denna fredag:>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0