höstjackan och linnet är nu köpt :D

jag har nog bestämt mig tror jag..  jag har redan köpt det vita linnet vilket är :



OCH!

jag har även tänkt att köpa denna, fast bara kanske :



denna är ett helt klart "JA", TROR jag iaf:



denna med:








och idag har jag köpt:




längtar tills jag får se linnet och jackan när jag får dom hemskickat :D

min vanliga dag bestod utav;
skolan, promenad med idrottsläraren som gick så jävla snabbt. fick nästan springa bara för att se om han skulle ta till vänster eller höger eftersom jag aldrig hade gått i just den skogen förut. ganska dumt att gå vilse då:P
och efter skolan så var jag med min klasskompis, ida. vi satt och pratade endel före jag såg en killkompis som jag har gått i samma klass med. då var vi med han och fick även komma hem till han. tror vi var där i några timmar förrän jag och ida gick och skulle träffa min kille och efter det åkte jag hem.
så imorn blir det att äta mat hos morsan, hon bjuder på köttfärs och spaghetti :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0