huvevärk åh huvevärk, du är ett jävla mesterverk...

huvevärk åh huvevärk, du är ett jävla mesterverk
den verkar inte vilja försvinna, och nu har jag ändå tagit tabletter, druckit (eller tagit heter det väl, även om man dricker) treo OCH druckit vatten, fast det gör inte lika ont nu som på morgonen. vaknade 2 timmar innan jag skulle gå upp med en sånn huvevärk. fyfan.

jag tänkte ha en parenthood maraton, är la 10 avsnitt om inte mer som jag skulle kunna kolla på :D. börjar känna mig lite smått beroende utav serien, men den är faktiskt väldigt väldigt bra :D vet ifors inte vad det är som gör den så bra, men allt behöver ju inte ha en förklaring.

var på systemet förut och köpte dricka tills imorn, idahs födelsedag ska firas! :D det var längesen som jag umgicks med henne nu, sist var på högstadiet och sen efter det vet jag inte riktigt vad som hände. men tack vare facebook så fick vi kontakt igen och imorn ska jag träffa henne efter en så lång tid :D
jag har ju sett henne under tiden vi inte har pratat men det har inte blivit mer än en blick.. även om detta kanske låter konstigt :P

jag tog några nya bilder idag igen, bara för skojsskull. sen så ville jag försöka att se om jag kanske skulle kunna byta min visningsbild på facebook eftersom jag hade haft den jag hade under ett bra tag, inte för att jag hade förändrat mig så mkt men ändå :P men samma som igår, så tog jag väl kanske 10 bilder, men av dom blev bara en bra :P eller så är det jag som är för kräsen.

ska kolla på remember me när jag får tid och lusten att kolla på den, men det känns inte som att den är så himla bra, inte av det jag har fått intrycket av iaf, men jag får väl ge den en chans i guess :)

den enda bilden som blev bra:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0