jag kan gå ! :P

på morgonen..
så gjorde det jävligt ont i foten, men inte lika ont som igår kväll :)
jag åkte iaf till skolan, och när det var rast så gick en av lärarna vi har iväg och när han kom tillbaka igen så såg jag att han hade med sig nåt. då hade han tydligen varit på apoteket och köpt en salva och bandage till mig (A) det var supersnällt:D
jag räknar med att jag skulle kunna gå som vanligt imorn tror jag. bara jag smörjer sen så blir det nog bra. jag tror faktiskt att den gjorde en hel del.
efter att skolan hade slutat så kände jag att jag kunde gå ordentligt fast inte till 100% än, men jag verkar ändå vara på en god väg, jag behöver inte halta så mkt som jag gjorde förut, men det behövs ändå LITE fortfarande för att om jag inte gör det så gör det ont efter ett litet tag i foten, men jag tror ändå det att om jag försöker gå ordentligt så mycket jag bara kan så kanske jag blir bättre i foten fortare också. får la se hur det känns imorn :)

snart blir det att kolla på cruel intentions tänkte jag. den verkar vara jävligt bra :D sure hope so :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0