KLANTARSLET.

ååååh jag fattar inte hur jag lyckas med allt :( det är sorgligt, trist och .. bara dumt
nu har jag lyckats med att tappa mitt kamera i golvet så att den inte funkar längre, vilket var jävligt dumt eftersom det är en av många grejer jag behöver. jag ska köpa en ny när jag ha råd och då blir det en rosa!





det är just denna jag har men den nya ska vara rosa har jag bestämt ;D


Imorgon har vi idrott för första gången i skolan, jag har redan packat så allt är klart även om det är rätt sent nu, men jag hade glömt bort det totalt. men bättre sent än aldrig, right ?
Ska iväg till psykologen imorn, eller idag blir det ju eftersom klockan är över 12. och jag får även sovmorron ! en timma typ, men ändå. bättre än inget :P och efter det ska jag till skolan och då äre idrott som gäller.
jag börjar gilla klassen mer och mer, men det är ju fortfarande väldigt nytt.

sitter och lyssnar på reliant k och funderar på när jag ska sova, för jag känner att jag måste sova väldigt snart. även om jag har min sovmorron men måste fortfarande gå upp rätt tidigt ändå :P

menmen, jag får väl ta och sova nu.
god natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0