madrid + lägenhet :D

nu är helgen över, och en ny vecka har börjat..segt segt segt segt. men thats life, inte allt här i världen som är kul.

i lördags var det fest hos en tjejkompis som jag inte har träffat sen högstadiet, så på ett sätt blev det som en liten reunion :p det var kul att träffa henne och prata gamla minnen :D
så det betyder alltså att jag var bakis i söndags, mindre kul menmen sånt får man räkna med när man inte dricker så mkt som jag gjorde förut och att jag är såpass liten som det jag är:P
fast.. söndagar är ändå den dagen jag gillar som mest tror jag eftersom det är en slappardag, iaf som det känns som, och att man bara kan ta det lugnt inför den nya veckan som kommer komma.. härligt :D

förrästen, min älskade pojkvän skickade några bilder till mig, från madrid. han berättade att det är ngn som hyr ut en lägenhet för bara 1500 vilket är jävligt billigt ändå :D jag ville ta den chansen direkt, men då får vi först spara.. först så får vi skaffa ett jobb, sen spara till en lägenhet och sen en resa. jag längtar, thats for sure :D

men nu är rasten slut, skriver mer sen ! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0