OOOOOOOONT! :(

jag lyckades vricka foten på dagen idag.. och nu börjar det kännas en hel del, verkligen inte skönt. jag har lindat foten med bandage nu iaf, men imorn ska det bli kul att se om jag kommer att kunna gå. det går inte så bra nu precis, men får väl hoppas på det bästa så :)



fick ett tips av en kompis om hur jag skulle göra och såhär ser det ut nu



jag har förrästen kommit på vilken kamera jag vill köpa nu med :D denna är billigare men bättre än den jag hade. även fast den bara finns i svart, men så fåre bli :P


Kommentarer
Postat av: Robb

haha nu har du 1,5 dar på dig innan den jävla bergsvandringen xD

2010-08-18 @ 17:02:26
URL: http://robbsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0