klassfest? :D

Heeellluu!
nu har det gått några dagar utan att jag har skrivit nåt men jag har inte haft så mycket att skriva om... förrän nu:P
jag har snart gått i skolan i en månad, och igår fick jag veta att det kanske skulle bli en klassfest snart. jag vet ingenting om den än, förutom att den kommer vara nästnästa vecka och jag tror nog faktiskt att det kommer bli kul :D men allt kan ju hända på två veckor.. undrar när vi har träffat alla lärare, verkar som att det kommer nya hela tiden ju :P

förhoppningsvis kommer jag få mina pengar till helgen, för isåfall är det ju ännu bättre eftersom älsklingen kommer vara här under helgen och då är det ju jävligt bra om jag hade haft pengar haha ^^ men får la se om soc är snälla och ger mig mina pengar FÖRE helgen iaf :P

Kommentarer
Postat av: Robb

å typiskt att jag ska byta klass nu när de blir fest

2010-08-25 @ 23:31:20
URL: http://robbsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0