underbara söndaaaaaag :D

Igår var min pojkvän här, även idag med men han åkte idag. igår kollade vi på två filmer, som var faktiskt väldigt väldigt bra. två svenska filmer var det:)
i rymden finns inga känslor, och jalla jalla. båda var lika bra tycker jag så det är filmer jag kan rekommendera :D
hade tänkt kolla på flera, vet inte riktigt vilka än.

helgen har iaf varit underbar; myst, film, städat, gått i en timma, och bara mått så jävla bra förutom nån timma eller nåt men ja :P
skolan imorgon också, måndagar är ju bara sååå underbara, eller kanske inte. det beror lite på hur helgen har varit, på hur trött man är alltså.
och igen så hoppas jag att jag kommer få mina pengar, och det IDAG, efter klockan 24 -.- börjar bli trött på att inte leva på mat..

menmen, nu ska jag ta och kolla på nån film, vet inte vilken det blir än men nån blire iaf. valentines day kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0