NY BLOGG!

jag vet att jag inte har varit inne och skrivit på några dagar, men jag har hittat en ny blogg som kommer innehålla precis samma som denna; mitt liv
hoppas ni orkar följa mitt liv där också precis som ni har gjort på denna bloggen :)
skälet för att jag bytte var för att jag tyckte att det var för svårt att fixa med designen eftersom jag tycker att det är viktigt med hur ens blogg ser ut. jag försökte ju att förändra utseendet men jag misslyckades varje gång, sen så erbjöd en tjejkompis sig att hjälpa till vilket jag tyckte var snällt av henne men samtidigt känner jag att jag vill kunna ändra lite själv.
så att, jag hoppas ni vill följa mig på min nya blogg :)
det kommer handla om precis samma sak som denna bloggen har gjort men samtidigt vet jag inte heller om jag ska avsluta denna bloggen eller inte eftersom jag har gjort detta förut; bytt blogg, men sen så har jag alltid kommit tillbaka på denna sidan ändå så.. man vet aldrig :P fast denna gången känns det inte som att det kommer bli så att jag kommer tillbaka. menmen.

min nya är ;
http://maarleneeee.bloggplatsen.se/

ses där ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0