FRISTAD FOLKHÖGSKOLA.. Heeeeere i come!

YES !
efter att ha varit med älsklingen, åkte jag hem och då fick jag se att jag hade fått brev från skolan som jag har sökt till. Fristad folkhögskola heter den fast den jag ska börja på ligger på sjöbo även fast den heter fristad.. konstigt menmen :P
så den 9e börjar jag, väldigt väldigt tidigt men jag ska inte klaga, nu kommer jag förhoppningsvis nånvart med mitt liv. nu börjar det :P fast ja.. det är bara ett år som jag kommer gå där och sen efter det blir det sommarjobb. det jag fick höra var att dom alltid hade vissa platser lediga som dom delar ut som det jag förstod det som.. så ja :D jag hoppas att jag kommer trivas och att det kommer kännas bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0