filmtips, ngn?

håller på att skriva en bokrecension om modellsommar.
det är svårare än jag trodde eftersom jag är såpass petig och noga med det jag vill skriva. vill ju att det ska låta bra och att det ska vara en bra flyt i texten, därför är jag petig.
kommer nog få sitta med detta under hela kvällen tror jag, har bara kvällen på mig eftersom jag ska lämna in den imorn.

ska kolla på notebook när jag är färdig med allt, som en bra avslutande på dagen, om det inte blir nån annan film kanske.
om ni vet om några bra filmer, och då menar jag ett bra syfte eller kanske en verklighetsbaserad film, så får ni säga till! ingen american pie stuk eller en dålig skräckis. det ska vara en film som man inte klurar ut slutet på:P romantik är det heller inget fel på :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0