ingen tid för frukost

Yes, då var jag vaken.
och idag är jag inte lika trött som jag var igår när jag fick gå upp vid halv 10 för att göra mig iordning och sen gå tillbaka till min säng där jag låg och väntade på att morsan skulle höra av sig för att sen åka in till stan och shoppa loss.
men inte idag.
jag har snart läst ut min bok, inte många sidor kvar :D jag har inget emot att läsa i flera timmar men jag vill kunna njuta av en bok istället för att läsa läsa läsa läsa läsa.. vilket är det jag gör nu, men om jag hinner att läsa ut den före jag åker så tar jag med mig en annan bok istället, vilket kommer bli den sista boken i twilight.

men nu blir det dusch! och sen göra mig iordning och resa in till stan skulle jag tro, idag igen. vädret är fortfarande tråkigt. med vad man kan förvänta sig? borås + höst = tråkigt, dött, grått, regn...

Kommentarer
Postat av: FREDRIKA

Sv; Haha härligt :D

Det är bra :)

2010-11-03 @ 13:34:59
URL: http://frdrika.blogg.se/
Postat av: Nora

Hejsan Hejsan! :)

Jag undrar om du skulle kunna svara på min "Dagens fråga". Vore super snällt. ha en bra dag Kram!

2010-11-03 @ 18:02:57
URL: http://noraosterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0