JAAAA jag kom in! :D

JAAAA:D
idag fick jag veta att jag skulle börja på fristad folkhögskola! :D
jag går ifors redan där men de har skolan på två olika ställen och på det stället jag går på så är det mer att man ska visa att man kan sköta tiderna och vara duktig i skolan, för att senare komma in på den andra delen av skolan där man faktiskt kan bli något, vilket man inte kan bli där jag går nu. men på den delen jag kom in på idag finns det inriktningar och något för alla åldrar.. så att nu kommer jag komma mig nånvart i livet känner jag :D

det kommer ändå bli trist att få lämna det stället jag går på nu men såhär får det bli :)
jag har förrästen varit hos frisören idag också, klippt och fixat med min efterväxt så nu är jag blond igen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0