lyckades på första försöket :D

efter att ha tagit testet om mitt hår, så köpte jag ett balsam eftersom det stod i testet att det var dove jag skulle andvända.


är snart färdig med min morsas julklapp, första julklappen hittils om jag inte bestämmer mig för att ge några grejer till farsan också men jag vet inte, vi får se. vet inte ens vart jag ska fira julen än.

jag drejade för första gången idag med, läraren blev förvånad när han såg det jag hade gjort, jag var tydligen duktig (A) jag tog en bild på skålen men eftersom min bluetooth inte funkar(vet inte varför) så får det bli om några dagar som jag lägger ut en bild.

i skolan har vi börjat på nåt projekt som ska handla om tobak, det var inte min ide alls :P klassen hade lite att välja mellan men dom jag var med ville att vi skulle ta just tobak, medan jag ville veta hur killar uppvaktade tjejerna för längesen, hade varit kul att veta :D vi har till julen på oss att skriva två sidor om detta vilket betyder att vi har god tid på oss

nu blir det film, tänkte jag. vet inte vilken än men får se :)
trött som satan är jag också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0