Min helg ungefär

har inte kunnat skriva eftersom min bluetooth inte har fungerat, hade tänkt lägga upp några bilder men det verkar inte kunna gå av nån anledning.

i fredags fick jag en godispåse av min lärare eftersom han hade fått den av nån. det var nåt sånt iaf.
jag fick en gott och blandat påse :D det var oväntad men jag blev skitglad :P

jag har börjat läsa två böcker nu. en som killen ska läsa ut men som jag började läsa och blev helt fast vid, den är t o m bättre än min bok :O.
killens bok heter förföljaren, min heter en mycket yngre kille.
båda är bra men förföljaren är ändå bättre :P

så idag blir det att ta det lugn och kolla på teen mom, det är nya avsnitt som börjar idag:)


gratulerer pappa, på farsdagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0