how to make love to a woman

åh härligt.. kanske börjar bli sjuk nu också :( om det inte vore för att jag och killen åker till göteborg under helgen för att fira hans farsa och hans farmor så hade det varit lugnt, fast sen så behöver jag få mina pengar också..

idag började jag läsa en bok som handlar om en liten flicka som blir misshandlad, sexuellt utnyttjad och även tar till med droger tror jag. det står missbruk på boken så jag antar att det är det.
jag förstår bara inte hur en vuxen människa kan utnyttja en så liten flicka som henne.. det måste finnas nåt fel på den människan iaf.
gång på gång berättar denna tjejen om att vara osynlig, inte finnas. men att hon senare i livet kommer växa upp till en person som är vacker, precis som en fjärril. det är nog därför boken heter som den gör också.


nog om min dag, nu ska jag kolla filmen how to make love to a woman, inte för att jag tror att den är speciellt bra :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0