åhgud :(

ja
jag vet!
jag vet att det är fel, men ändå går det inte att förändras tror jag.
jag har ingen aning, men tror inte det. inte eftersom det har gått såpass lång tid som det har gjort nu, flera år försent.
förflutna
jag hatar det, att det ska vara så, men frågan är bara om det går att förändras vilket jag inte tror.
eller?
eller så är jag bara övertrött och då kommer allt vara över imorn, som om inget har hänt liksom. eller hur?
ja! så kommer det bli.
snälla?!

ibland vill man ju bara gå tillbaka och fixa skadorna så att man är hel igen, men det går ju inte. om inte det är ngn som kan uppfinna nåt som gör så att man åker tillbaka i tiden igen, men det är inte så troligt eller hur?
nej jag tänkte la det.
möjligt att det är mkt som fungerar idag, det mesta går att göra idag, men inte att åka tillbaka i tiden.

ja jag vet att det är fel, men jag kan inte göra nåt åt det :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0