bara krångel, helatin.

jag som hade tänkt vara duktig idag och gå upp tidigare än vad jag brukar, minst en timma tidigare för att kunna duscha och göra mig iordning före jag åkte till skolan.. men när jag åker dit så får jag veta att lektionerna är inställda..
härligt på ett sätt; jag får göra preciiiiiis vad jag vill göra under dagen, men det sög pga att jag hade gått upp mkt tidigare än vad jag brukar göra vilket betyder att jag var väldigt trött.

jag hatar att jag läste ut min bok. jag hade velat ligga i sängen och läsa och kanske dricka te, men nejdå. det hade varit perfekt att ha en riktigt bra bok att läsa under de grå kvällerna, man får en annorlunda känsla som jag har svårt för att förklara exakt hur den känns. men det är ungefär som att man går in i mys stadiet, man liksom känner för att dricka lite te, kolla film/tv eller också läsa en bok och äta nåt gott brevid.. kanske tända nåt ljus också?
men för min del så måste jag leta länge efter en bra bok, dom verkar vara rätt så sällsynta :P och när man väl har hittat en bok, då kan man inte låta bli att läsa den och snart har man läst ut just den boken också och då måste man hitta en ny -.-
JOBBIGT!
menmen, finns säkert dom som har det jobbigare.. :P

en grej som faktiskt är jävligt jobbig är att inte hitta fjärrkontrollen till tven samtidigt som att msn krånglar. håller på att installera en äldre version av msn eftersom jag inte är helt nöjd med den nyaste. problemet var att jag helatin klickade på "laga" än "ta bort" när jag skulle avinstallera msn. dumma blondinen :P men nu verkar allt gå bra, bara det att min fjärrkontroll saknas :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0