YES! :D

HA!
mitt internet funkade inte förut så jag ringde till telia och bad om hjälp vilket jag fick, även fast det inte gick så bra..
tydligen så funkade allt bra som han kunde se vilket gjorde allt lite mer mystiskt.. hur skulle vi lösa det?
efter att ha gjort endel som han bad mig om att göra och utforskat lite, så kom han fram till att det inte finns mycket mer kvar att göra. han ville ifors att jag skulle fråga en kompis och se om mitt internet funkar i en annans dator men det skulle bara bli krångligt så jag tackade nej till det.
då var det inget mer med det.
så han skrev ner allting av det vi hade gjort ifall jag skulle ringa tillbaka igen så att nån kunde hjälpa mig.
MEN SEN, när jag la på, nån minut efter så funkade mitt internet igen utan att ha gjort nåt :P
HAHA :D skitbra ju :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0