22 månader <3

nu är helgen över, igen.
och sen när veckan börjar så lär väl den gå jävligt fort. allt går fort nu för tiden, skulle nån kunna vara så snälla och stanna tiden i några år typ?

under helgen så kollade jag och älsklingen på p.s. i love you jävlar vilken bra film det var, supergullig var den också. den är inte min favo men den var fortfarande jävligt bra:D den rekommenderar jag om du gillar romantiska filmer :)


och idag är det ju söndag, och datumet är den 10e vilket faktiskt betyder att det är hela 22 månader tillsammans med älskling :D tiden har gått så sjukt jävla snabbt så det är sjukt. jag älskar dig sötnos ;*



har förrästen städat under .. inte så många timmar men det blev ändå förjävla bra :D har haft det stökigt i säkert flera veckor nu men idag tog jag itu med det och gjorde nåt åt det där. jag trivs mycket bättre med att ha det städat :D
och imorn har jag sovmorgon :D , och på onsdag har vi ledigt från skolan förutom på kvällen för då är det nån sorts föresläsning om en person som inte har några armar eller ben, det kommer bli intressant tror jag :) och på torsdag är det frisören som gäller för min del(1100 kr fattigare) och till helgen vet jag inte riktigt hur det blir. tror marcus, en killkompis kommer komma till mig och fixa lite med datorn och sen så är jag bjuden på en fest till helgen också.. vilket jag är varje helg tills nästa månad, men jag tänker inte gå på varenda precis :P
jag får se hur allt blir. vet iaf att min födelsedag ska firas, och en tjejkompis har halloween fest hos sig där det säkert kommer komma endel folk till, men samtidigt så är jag också bjuden till en annan halloween fest samma helg vilket betyder att jag kommer få behöva välja mellan dom två.
så ja.. denna månaden kommer jag ha endel att göra med tanke på att jag som sagt fyller år och alla fester som finns, även om jag inte kommer vara med på alla jag är bjudna till.

snart tänkte jag kolla på jersey shore och nån film. vet inte vilken det blir men jag lovar att informera dig om det :D

Kommentarer
Postat av: Kiman

tack för den bilden...

2010-10-11 @ 11:29:22
Postat av: Louise

Fin blogg! Titta gärna in hos mig och säg vad du tycker! kramkram

2010-10-14 @ 12:11:40
URL: http://louisemonica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0