en garderob mindre..

klockan är halv 1 och nej jag är inte i skolan.
vi börjar inte förrän 18:15 för då ska vi iväg till en föreläsning, det är nämligen en kille som inte har några armar eller ben som ska prata om hur han har kunnat levt sitt liv. det ska nog bli rätt så intressant tror jag, det är därför vi är lediga på förmiddagen eftersom detta är på kvällen :)

så nu blir det för mig att duscha och göra mig iordning, jag vet såklart inte vad jag ska ha på mig men om jag gräver i min garderob så lär jag väl hitta nåt, jag får verkligen bokstavligen talat gräva för att kunna hitta nåt, jag behöver en ny garderob xD min är sönder. du ser:


menmen, nu MÅSTE jag gå och duscha och fixa mig och sen åka in till stan för att träffa älskling, hade jag tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0