musik = marlene!

det är konstigt hur stor påverkan låtar har på mig och mitt humör. nästan så att jag kommer in i en annan värld. svårt att förklara men musik har en väldigt stor påverkan i mitt liv.

klockan är såpass mycket så att jag egentligen borde sova nu, eller nej inget egentligen. jag BORDE sova för att orka med morgondagen, dessutom har jag lite att fixa med tills helgen. jag vet tex inte vad jag ska ha på mig, vilket är nästan det största problemet. jag kan inte säga att jag längtar tills söndag precis, totalt jävla bakis och kanske kommer spy under hela den dagen, men det tycker jag faktiskt att jag får göra :D jag ska dricka en hel del men jag tänker inte dricka såpass mycket så att jag inte kommer komma ihåg nåt sen. men sånt får man nog inte bestämma :P eller jo, om man dricker en jävla massa vatten före man ska sova men det är inte alltid man tänker på det. iaf inte jag 0o

men ja.. jag får väl sova, även fast jag känner att jag är för övertrött. menmen , en dag mindre tills min födelsedag.. ska bli kul att se hur den kommer bli.
kommer ta bilder så att ni får se vilka det var som kom och ja.. hur kul vi hade det :P

Kommentarer
Postat av: luffi

samma här! sov gott kram!

2010-10-20 @ 00:23:02
URL: http://www.luffi.se
Postat av: Maj

Om man hittar rätt musik så påverkar musik än väldigt mycket. Vad brukar du lyssna på?



Hoppas du får en bra dag

2010-10-21 @ 09:23:24
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: Maj

Okej, ja men det är ju bra det! =)

Jag har inte direkt någon musiksmak, tar det som låter bra i mina öron, oavsett vad det blir för artist! :P hehe!!



Gör du idag då?

2010-10-21 @ 10:46:16
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0