första gången jag är rädd..

första gången jag är rädd för att åka hem
första gången jag velar med att gå innanför dörren
första gången jag är liiiiivrädd..


jag har tänkt att bli en spindel expert pga att det bor så jävla många spindlar hos mig, eller ja.. kanske inte så många men för varje gång jag ser en ny så har dom blivit större.. och dom kommer rätt regelbundet och jag hatar det.
jag har fått nog så jag tänker kolla upp allt det jag kan komma över så att jag vet hur jag ska kunna "besegra" dom :D
jag skulle säkert kunna ringa han som sköter lägenheterna, men i framtiden kommer jag säkert bo i nåt hus där det kanske också finns spindlar och då kommer jag nog få ta hand om saken själv, därför tänkte jag kolla upp allt det jag kan komma över så att jag vet hur jag ska utrota dom, en gång för alla! :D

jag var hos frisören idag, 1100 kr fattigare men jag blir alltid nöjd och jag tycker det är värdt pengarna :D
så nu får det gärna bli den 23e :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0