2 dagar.. vilken klänning ska jag köpa?

JAAAA:D
äntligen kom snön till borås också :D
även fast allt kommer vara borta imorn men ändå, man får njuta så länge man kan :D

har inte gjort så jävla mycket idag ändå. det var skolan som vanligt, sen var jag med älskling och efter det åkte jag iväg till stan och åt pizza med marcus eftersom annicka inte kunde hänga med. tanken var att vi alla tre skulle äta nån thai mat, men det gick inte eftersom hennes hund blev dålig i magen tror jag det var, så därför åkte jag och marcus och åt istället.
stooor hawaii pizza, min favorit:)

och .. nu äre bara 2 dagar kvar, TVÅ DAGAR KVAR!
hoppas fan att allt går bra, och att inget tråkigt händer som gör så att festen blir förstörd.
jag och min tjejkompis ida ska börja med att fixa med allting imorgon och då kommer jag även sova över där, vilket betyder att jag måste ta med mig allt det jag kommer behöva. det kan bli endel .. :P

oooooch.. jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig :(
men jag har kollat på en klänning på gina som jag har tänkt att prova imorn och sen kommer jag kaaaaaanske att köpa den beroende på pengar och om den passar :)
frågan är om jag ska köpa en svart eller röd 0o


Kommentarer
Postat av: Maj

Vad är det för fest du ska gå på? Hoppas du köper någon av klänningarna, dom var väldigt snygga!



Jaha vad roligt, hur länge har ni varit ihop då? Ja åkte hem till föräldrarna och hängde med brosan :P

2010-10-22 @ 08:38:43
URL: http://majjohansson.blogg.se/
Postat av: Maj

tycker du ska köpa den svarta! =)



Jaha, din födelsedag, oh vad roligt. GRATTIS i förskott då!! =)



Ah men vad mysigt av er! =)

Vi har tagit de lugnt bara. Ha en fin helg

2010-10-22 @ 23:28:08
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0