jävla bilförare :@

herrejävlagud..
jag har börjat störa mig nåt fruktansvärd på en grej.
jag vet inte om det är jag som är otydlig eller om det är bilföraren som är trög eller nåt.
varje gång som jag har försökt gå över ett övergångsställe så kör bilföraren närmare sin jävla bil så att jag blir osäker på om jag ska gå eller inte.. klart som fan det! för att jag vill ju inte bli överkörd och då börjar jag tveka på om jag han verkligen ska köra förbi mig denna gången eller om det blir mer velande?
antingen väntar man eller så kör man förbi. INGET velande alls.

men iaf.. snart blir det film, vilken film det blir vet jag inte än. eller om jag ens kommer kolla på hela, jag är död.. känns som om jag inte har sovit på typ 2 dagar , eller nej en dag kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0