lurad.

jag såg att det var två dagar sen som jag inte hade skrivit nåt på min blogg vilket betyder att jag får uppdatera den igen :)
min helg var mysig; film, chips och bara massa mys :D
mitt misstag var att köpa leggins och tights och båda kostade 99 kr per styck. men när jag står i kassan och ska betala så blir det fel, jag får betala yttligare en 100 lapp men det märker jag dagen efter istället..
så idag var jag och lämnade in det jag hade köpt, jag fick mina 300 kr ändå :D so its all good.

minns inte vilken dag det var, men jag fick låna idas skräp som passade mig rätt så perfa tycker jag :D

jag ser sur ut 0o

jag har för mig att vi åt tacos under samma dag som jag hade på mig det skärpet, eller också tar jag fel nu men minns att det var jävligt gott och ida gillade min köttfärs :D

åh justja..
sämsta grejen jag har varit med om..
under veckan så var jag och ida ute på krogen, vi hade druckit endel, eller iaf jag.. venne hur full ida var ändå men jag var rätt dragen.
och dagen efter så skulle vi till skolan, jag var bakis som bara satan, men åkte iväg till skolan ändå såklart och när vi då kommer till skolan, så får jag höra av rektorn att jag inte får stanna kvar och att jag kom att få frånvaro under hela dagen.. som tur var så hade vi inte så lång dag. 9-12 är inte länge men ändå!
jag blev förbannad, där kom jag till skolan även fast jag mådde skit och försökte göra mitt bästa..
det kändes som nåt jävla rehab när hon förklarade mig varför det var så.
menmen, jag fick åka hem.
surt.

under helgen köpte jag förrästen en stegräknare så nu ska jag faktiskt börja gå långa promenader :D man ska gå 10.000 steg om dagen. helst alltså.
jag ska försöka gå såpass många steg men jag får se hur mkt jag orkar i början :)
men jag ska göra mitt bästa :D

snart blir det jersey shore med chips och läsk :D
haft en underbar helg med älskling också^^ film, chips, läsk och massa myyys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0