bad bad girl..

yepps.. jag har varit en väldigt väldigt dum flicka..
JA JAG VET att man inte ska ta någons tvättid. men jag behövde verkligen tvätta :(
så jag tänkte vänta lite för att se ifall hon som hade tvätttid idag började tvätta men riktigt så blev det inte. hon började aldrig och har fortfarande inte börjat.. klockan är 19 och den enda som har tvättat idag, är jag.
det är inte bara jag som har gjort sånt, det har varit nån som har tagit min tid två gånger om och tro mig! jag vet hur det känns..
så eftersom jag vet hur det är, och att jag visste att jag verkligen behöver att tvätta, så tänkte jag skriva en lapp där jag bad om ursäkt och sen så tog jag bara en tvättmaskin också.
men det verkar inte som att hon har varit hemma under hela dagen, jag tyckte att ja hörde nåt förut i tvättstugan, men jag hoppas jag har fel.. för det lät inte så snällt. vet inte hur jag ska förklara det. men en känsla sa mig att hon inte var glad för att se att jag hade tagit hennes tid..
och igen; jag vet hur det känns. men hon andra som har tagit mina tider förut, hon skrev aldrig en lapp ens. och det tkr jag ändå att det är det minsta man kan göra när man gör nåt sånt. sen så tkr jag också samtidigt att man får göra det bara man tar en enda maskin så att man kan ta den andra sen när man ska tvätta, men det är bara min åsikt.

inte nog med tvätten, jag städade hela lägenheten idag, OCH även ätit nåt också :D makaroner och köttbullar blev det.
ska duscha efter att ha kollat på though love tänkte jag, sen dricka te och må skiiiiiiitbra :D
hoppas även att min kille kommer krya på sig under veckan, han har blivit sjuk nuså :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0