mina nya vinterskooooor!

jag är hemma hos morsan just nu, sitter och väntar på att min bror ska komma hem igen efter att han har slutat skolan så att vi sen kan äta :D
morsan skulle laga till kyckling sa hon och sen efter det ska jag nog åka in till stan om jag inte går hem och fixar med några grejer där. men jag får se hur jag gör. jag lär nog få åka hem före jag åker in till stan tror jag vilket känns rätt jobbigt men måste man så måste man.

idag är det ju tisdag, vilket betyder att vi hade idrott och denna lektionen var jävligt kul :D längesen som jag spelade badminton:P
jag, ida, mohammad och johan spelade tillsammans och det var jävligt kul :D hoppas att det kommer bli så igen att vi kommer ha det under idrottslektionen. alla i klassen var delaktiga i det, vilket bevisar att alla tycker att det inte var speciellt tråkigt :P

efter skolan så hade jag och morsan tänkt att åka in till stan och kolla efter några vinterskor till mig, och efter bara några min så hittade jag ett par :D dom är ifors vita men vad gör det :D

Varmfodrad Stövel från Skopunkten.com

jag hade kunnat få två par, men jag tackade nej till det eftersom det kändes för mkt även om det var snällt men ändå. hellre ett par :D

senare blir det att åka in till stan och vara med ida, fast imorn börjar planeringarna angående norge resan.. mycket som ska göras innan jag åker, som tex packa, duscha, informera dom jag ska träffa att jag faktiskt ska åka iväg så att jag kommer att kunna träffa mina kompisar som jag inte har träffat på flera år. det är helt säkert mer att göra också, men inget jag kommer på bara sådär.

idol ikv! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0