sjuuuk? -.-

det känns som att jag håller på att bli riktigt riktigt riktigt sjuk nu, men även om jag blir sjuk så tänker jag åka till skolan ändå, för jag vill inte missa nåt fast ifors gör vi inte så mkt just nu, inga projekt på gång eller nå större grej på gång heller.. men man vet ju aldrig.

min helg nurå
, i fredags var det faktiskt 19 månader som jag och älsklingen hade varit tsm !! :D

jag var även på fest med en tjejkompis ida och nåra till som jag inte vet vilka var. och efter att ha varit där så åkte jag hem till älskling och var där under hela helgen. dagen efter hade vi en filmkväll med popcorn med zingo :D jävligt gott :) vi kollade på bröllopsfotografen och nåra till. mitt huve står still :P

och nu, idag som det är söndag, så tänker jag bara ta det lugnt, gjorde det igår också, men söndag är dagen före måndag vilket betyder att en ny vecka börjar igen.

lägger upp två bilder. en bild före festen där jag visar upp min nya jacka som jag fick av min tjejkompis. och den andra bilden är nog den enda bilden jag har där jag faktiskt ser nykter ut :P

min nya jacka alltså :P, innan festen.


nykter? javisst :P


snart blir det att kolla yersey shore, om bara några min:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0