tekväll och alla hjärtans dag

ja jag vet att det inte är alla hjärtans dag än, det är jag fullt medveten om, men jag och älsklingen kollade nyss på den filmen.

filmen var okey, men ingen film som berörde.. eller jo lite! men inte speciellt mkt. ingen titanic film precis :P
man kan kolla när:
  • det faktiskt är alla hjärtans dag
  • dejtar
  • tråkigt
  • eller kanske inte har sett den


och för er som inte har sett filmen och som inte har kollar trailern, eller som inte pallar gå in på youtube för att se om den är nåt att ha, så har jag varit så snäll och letat upp den på youtube så att ni ska få se trailern och se om den är nåt att ha :P


verkar som att älskling kanske kommer bli sjuk, vilket jag såklart inte hoppas på.. så nu har jag gjort iordning med te så att det öppnar sig lite i hans hals, jag passade på att ta en kopp jag med. längesen jag drack te nu ändå :)
så iaf, får hoppas på att ingen av oss blir sjuka, även fast vi brukar bli sjuka under höst/vår tiden. dessutom kan jag inte bli sjuk nu, eftersom jag helst inte vill missa nåt i skolan vilket också är samma sak för älsklingen också.
menmen, vi får hålla tummarna på att vi håller oss friska :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0