tvättid my ass..

jag hade alltså tänkt tvätta idag, skrev upp mig på listan direkt efter att jag kom hem men jag hade endel att göra innan jag kunde börja tvätta.. och sen när jag skulle ner och fixa med mina kläder, nej då är det nån annan som tvättar :O varenda jävla maskin hade jäveln satt igång :(
jag hade tänkt hinna med allt så att jag kunde kolla på idol i lugn och ro, men nej..
så jag skrev en lapp till jäveln där jag skrev att människan hade kunnat komma till mig och frågat om den isf kunde få min tid för att jag kunde alltids tvätta dagen efter också, vilket blir imorn. jag är inte omöjlig när det gäller sånt bara det inte är nåt jag ska göra dagen efter så..
sen så skrev jag också att den kunde skriva sig på listan som alla andra människor som bor här.

Mitt hår är rätt konstigt.. magiskt kanske :D
när jag har varit ute i regnet i några min, eller iaf tillräckligt för att håret ska bli blött, och om jag då väntar i nån timma eller två innomhus, så får jag faktiskt ganska så perfekta lockar. konstigt, men sant :) tog en bild förut på hur det ser ut så att ni ser. dumt att jag inte tog en före och efter bild ändå menmen.

knäppt eller hur ?:o

tog två andra bilder som blev helt ok, lägger ut dom också :P





Kommentarer
Postat av: Marcus

Så jävla rätt Marlene. Dåligt att folk inte kan fråga istället för att tvätta på andra tider. död åt dom när dom gör så!

2010-09-16 @ 10:40:08
URL: http://mawid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0