pojken i randig pyamas

Fredag.

men det känns inte som en helg, mer som en torsdag kanske.
jag har förrästen läst ut min bok som jag började på för kanske två eller tre veckor sen, men om jag hade läst varje dag så hade det inte tagit så lång tid för mig att bli färdig med boken.
jag rekommenderar boken starkt till alla eftersom den utspelar sig under andra världskriget där en liten nyfiken pojke inte förstår så mycket utav nåt av det som händer.
här är trailern till filmen iaf :)


senare blir det att kolla på idol, som vanligt. men nu har jag en favo som jag hoppas kommer vinna även fast jag inte tror att det kommer hända. för att varenda gång jag har en favo så brukar den människan aldrig komma långt så.. jag skulle bli väldigt förvånad om han gick vidare även fast han är bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0