Norge next^^

fyfan va trött jag är, somnar snart sittandes. och jag lär inte kunna somna snart ändå även fast om klockan är rätt mkt. jag har nämligen satt igång tvättmaskinen vilket behövdes eftersom jag knappt har några byxor att ha på mig och med tanke på hur kallt det har blivit så måste jag andvända min jeans rätt mkt. jag har leggins också, men det blir förjävla kallt, iaf i norge. vet inte hur kallt det är där just nu men det brukar vara kallare än vad det är här i sverige så därför tänker jag inte chansa med att bara ha med mig min leggins.
skälet till varför jag inte har några byxor knappt, är pga att det brann i min lägenhet för ett bra tag sedan och då förlorade jag en jävla massa kläder eftersom branden var i min tvättkorg. och ja jag vet att det var klantigt :P men inte visste väl jag att det skulle börja brinna just den kvällen heller.
jag och killen hade tänkt att göra det hur mysigt som helst, vi höll på med att laga maten(vilket killen tog hand om) och sen så gick jag runt och tände ljus så att det skulle bli till en mysig stämning vilket resulterade i att det började brinna..  jag hade tänt ett ljus som hängde i mitt fönster och det som hängde där, hade ramlat ner i min tvättkorg, och detta såg jag rätt sent samtidigt som jag fick panik. hade inte mycket kläder kvar av den branden iaf..
så ja, jag har knappt några byxor kvar, bara en.
så därför måste jag vara uppe ett bra tag till iaf, sen så måste jag även duscha och packa. men jag känner inte för nåt av det just nu eftersom jag är såpass trött och jävligt seg.

imorn blir det att åka till norge för att träffa min morbror, hans tjej och deras unge morten.  sen så ska jag träffa mina kompisar men jag vet inte hur allt blir än, vilka jag kommer träffa och vad jag egentligen kommer att göra under tiden som jag är där. vet ifors en grej som jag alltid gör när jag åker till min hemstad (gjövik, ligger inte långt från lillehammer där det var OS på 90 talet nångång) och det är att åka till min mormor och morfars grav. är ungefär 10 år sen som dom båda dog. det är rätt mkt historia bakom allt. eller inte mycket kanske, men deras hem var som mitt andra hem eftersom min morsa fick mig när hon var rätt ung och då jobbade hon skiten ur sig så att vi faktiskt kunde överleva.
så iaf.. jag ska vara i norge under helgen, sen är det tillbaka igen på söndag.

jag har varit med ida rätt mkt under denna veckan, och hon har lärt mig att göra en grej :P vet inte vad dom kallas, men jag kallar dom bröd iaf. man andvänder endast mjöl och vatten, men det blir ändå jävligt gott :D enkelt att .. jag kan inte säga baka för det är inte riktigt det man gör, men laga iaf ^^
här finns en bild på dom som jag tog för några dagar sen


fick mitt nya modem för några dagar sen, och nu har jag tydligen fått canal +. han jag pratade med i telefonen sa ingenting om det vilket är rätt dåligt för att jag vill inte ha fler kanaler än vad jag har nu, det kostar endel. lär få ringa telia på måndag igen -.-

så nu är bara frågan; ska jag duscha nu eller vänta med det? sen så måste jag packa också. JAG PALLAR INTEEEEEEEEEE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0